איפה לקנות מכשיר Extender פין SizeGenetics ב ארצות הברית של אמריקה



רבים מן הבחורים הפעם יעשו כל דבר קטן כדי לשפר את גודל הפין. כעניין של עובדה, אפילו אנשים רבים בוודאי יעלו טכניקת נוחות ונוחות ידי ביצוע טיפול כירורגים. הדבר מצביע על כך גודל הפין הוא הכרחי. אף על פי כן, קיימת אפשרות טובה יותר כי הם יכולים למצוא על השוק שונה עם טיפול כירורגים, בחירה זו אינה מסוכנת. זהו פתרון הגדלת הזכר SizeGenetics .

SizeGenetics כלי הוא מעין אלונקה אשר מבטיח לשפר הן ההקף הפין ואורך כאשר מנוצל באופן קבוע עבור 8 חודשים. רב SizeGenetics לקוחות הצהירו כי כלי זה מביא 0.5 אינץ גדול יותר רק 1 חודש משך השימוש. אבל, לא להיות מאושר ולהפסיק להשתמש SizeGenetics לאחר קבלת תוצאה זו, כי אם אתה שומר שתמשיך לנצל אותו תוכל להשיג את התוצאה המדהימה הרבה יותר הציפייה שלך.

במשך 6 חודשים לנצל, אתה בהחלט תרוויח 1 אינץ ארוך ואחרי 1 שנה של שימוש, מספר צרכנים טוענים כי SizeGenetics לשפר את הגודל עבור 1.8 אינץ ‘יותר. אם תשים על המכשיר לעתים קרובות עבור 1 שנה, תוצאה אלה תהיה קבועה, למרות שאתה לעצור באמצעות SizeGenetics עבור כמה ימים.

אל תקנו כל סוג של מכשיר להגדלת הפין לפני שתעיין זה SizeGenetics עובדות: מרחיבי הפין היעילים ביותר עבור שיפור פין טבעי בהחלט יספקו מידע אתה לגבי מה בדיוק SizeGenetics , את הצרכים כדי לקבל SizeGenetics , ה SizeGenetics סקירה וטיפים בכיוון להשיג את התוצאה האידיאלית, וגם רכישת מכשיר הגדלת הפין SizeGenetics למכירה מקוונת ב ארצות הברית של אמריקה .

בדיוק מה היא אלונקת פין SizeGenetics

SizeGenetics הוא רק אחד מתוך מכשיר פין ההגדלה המורשה FDA המשובחים בשוק. היא פועלת באמצעות באותה הטכניקה כמו בניית רקמות שרירים על כל חלק של הגוף. כשמרימי משקל כדי לשפר נשק, המשקל בעיקר שובר את תאי שריר וגם מסת שריר חלופית עם רקמות גדולות. במובן מסוים דומה, SizeGenetics להאריך את איבר המין על ידי עשיית שימוש של מתיחה מכאנית מתקדמת להגביר את אורך הפין סביב 1-3 סנטימטר בתקופה של 6-12 חודשים.

קנה פין מכשיר גדלה ב ארצות הברית של אמריקה

SizeGenetics מאריך פין הוא פופולרי בארצות הברית של אמריקה עבור התוצאות ארוכת הטווח הוא אנקדוטליות וגם מדעי בניגוד ל משאבת פין מאז שיש לך את היכולת להשתמש אלונקה במשך שעות רבות בסופו של דבר אשר כה בהשוואה עדיפה משאבה כי רק יכול לשמש במשך כמה דקות. עם זאת, מאריך לא מפגין להתעורר זמני מן הנפיחות. הלקוח המתוחכם יכול להשתמש בשתי האלונקה וגם לשאוב.

SizeGenetics ציוד הוא גם מפורסם הבעיות האחרות כגון micropenis תסמונת הפרעת הפין בנט. עבור אנשים שרוצים להתמודד עם הפין הכפוף, הם גם יכולים לקנות SizeGenetic.

למה אנחנו צריכים לנצל את המוצר להרחבת הפין SizeGenetics

יש הרבה סיבות שאנשים ב ארצות הברית של אמריקה לנצל ניסוח זה כדי לעזור לך להגדיל את גודל הפין כמו שצריך. להלן הסיבות:

  • מוכח בבדיקות מקצועיות
  • מבחינה רפואית מורשה
  • אפשר היה להסתיר בקלות מתחת לבגדי סככה
  • פתרונות גובה הפין
  • חומרים באיכות גבוהה

הדרכים להגדיל את הפין שלך עם SizeGenetics

אתה צריך לנצל SizeGenetics יום-יום במשך 3-5 שעות מינימאליות עבור 6 חודשים על מנת להגיע לתוצאה האמיתית. אם הפין מתחיל באמת מרגיש עלייה, אתה יכול להפסיק מן הניצול במשך 1-2 ימים. מכשיר זה יכול להיות לא נעים לשימוש הראשוני אבל זה ייקח 2-3 שבועות כדי שתוכלו לקבל לגור עם החומר הזה.

אתה צריך להגדיר את בר הארכה כדי שיתאים לגודל שהלווים שהופך את הפין מזהה את המתחים אולם לא מאוד חזקים הגורמים אי נוחות. בפעם הראשונה, אתה יכול להגדיר את הלחץ הנכון על ידי פעולת בדיקה בימים הראשונים. השעה כבר תשתמש במכשיר זה, יותר מהר אתה יכול לראות את התוצאה.

בדרך כלל, את הדברים הבאים הם צעדים פשוטים על SizeGenetics להשתמש:

  • התאם את הפין על הטבעת הסטנדרטית
  • שים את סורגי ההתארכות
  • ערבות כי אתה מכניס את ראש הפין ישר לתוך כיסוי הראש
  • משוך את הלהקה אל רצועת הנוחות
  • לבצע כמה שינויים כדי להבטיח כי אתה לובש את הגודל הנכון עבור בכושר הנהדר
  • נוֹהָג SizeGenetics בהדרגה, החל 1 hr למשך יום עד שאתה נחמה לשים על. כאשר אתה באמת מרגיש מהנה, מתחיל לנצל את זה כמו המומלץ.
  • אתה יכול לעשות שימוש בחומר תחת הרחבים כתוצאה מכך, אתה יכול לתת SizeGenetics לעשות את העבודה בזמן שאתה עושה את המשימה. יש אנשים שאפילו ללבוש ציוד זה בלילה בזמן שהם ישנים.

יש לזכור כי כפי שאתה לעקוב בקפדנות הסקירה כללי ההוראה שניתנה על ידי הספק, מכשיר זה בהחלט לא ליצור כל סוג של תופעות לוואי. בעבר אין דיווח למעשה כבר ציין כי לחשוף את פגיעת סיבת ניסוח למשתמשים.

קנה פין מכשיר גדלה ב ארצות הברית של אמריקה

כמה עצות עבור תרגיל כדי לקבל פין גדול

אם ברצונכם לקבל את ההובלה אידיאלי כדי לשפר הפין שלך, אתה צריך לעשות את ההצעות על הכשרה כמוגדר להלן:

בדקו את מדריך ההדרכה

סקירת המנחה אחריהם היא השיטה הטובה ביותר עבור הבטיחות והביטחון שלך.

השתמש בו בכל תחילת יום עם נרפה

אתה צריך להתחיל על ידי שימוש במכשיר הזה במשך כשעה ליום. לאחר מספר שבועות, כאשר אתה מכיר את זה, אתה יכול להתחיל להשתמש SizeGenetics בפעם כבר.

לא רצון הגורם הנפלא החודש הראשון של שימוש

אתה צריך להחזיק את הסוסים. אם אינך רואה סוג כלשהו של שיפורים משמעותיים או שאתה לא רואה שום סוג של תוצאות במהירות, לא להיכנע. המשך להשתמש בה. משתמשים רבים לא ראו שום דבר משמעותי עד בערך החודש השלישי של שימוש.

אל תהיו מהרו בהגדלת הלחץ

אם אתה באמת מרגיש מאוד נרגש או מהיר חמה, אתה פוטנציאלי מתכוון שואף ללכת יותר מדי על המתח. אל תעשה את זה. זה יכול לפגוע בעצמך.

תלבש את האלונקה במשך חודשים רבים מינימום

אתה צריך לנצל את המינימום Extender עבור 4 או 5 חודשים. לקבלת התוצאה לטווח ארוך, אתה צריך להשתמש בו למשך תקופה מינימלית של שנה אחת.

נצל את המאריך משולב עם ניסוח שיפור זכר האחר אם אתם מתכוונים לשחזר את כל הצרות כולן אחרות

אם יש לך את היקפו קטן, אתה יכול לנצל את משאבת הפין בעת ​​ובעונה אחת עם SizeGenetics . אם אתם חווים אין אונות, אתה חייב לקחת כמה גלולות אורגניות כדי לשפר תואר הטסטוסטרון שלך.

רכישת מכשיר הגדלה SizeGenetics ב ארצות הברית של אמריקה

SizeGenetics נגיש בשוק עבור 2 שנים. כל סוג של ניסוח בהחלט לא יימשך זמן ממושך זה אם זה לא יעיל. למעשה, היצרן הוא די חיובי במוצר זה. אז, הם מציעים 6 חודשים לפדות בחזרה אחריות. אתה רק צריך לחשוף לפני ואחרי תמונות להראות במקרה שלך וגם הם בוודאי יציעו לך את ההחזר המלא לאחר 6 חודשים באמצעות SizeGenetics .

אם יש לך עניין ההזמנה SizeGenetics , ממש כאן הם שיעור ב ארצות הברית של אמריקה :

מוצר Sizegenetics מחיר ההצעה הטובה ביותר קנה עכשיו
SizeGenetics™ Value Edition
$199.95
קנה עכשיו
SizeGenetics™ Comfort Package
$349.95
קנה עכשיו
SizeGenetics™ Ultimate System $498.95
$398.95
קנה עכשיו

ודא לרכוש SizeGenetics רק מן האתר המורשה . היזהרו כי יש כמה ציוד דומה אחר עשוי פלסטיק כמוצר ליבה. רכישת הניסוח המדויק בהחלט לבזבז את הכסף, הזמן ואספקה לך וטרוניות. על ידי רכישה מאתר האינטרנט הרשמי תוכל בהחלט לקבל ניסוח איכותי כדי לשפר את הפין שלך עושה עליית אורח החיים שלך. ישנם גם מספר עסקאות כגון מחירון לחתוך במחיר ביצוע לך לחסוך יותר לשלם.

לִקְנוֹת SizeGenetics מתוך האתר הרשמי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *